vrijdag 10 januari 2014

Little Studio





Na lang zoeken heb ik eindelijk de ontwerpers gevonden achter de print waar ik zo verliefd op ben. Het is van Little Studio, Marit Lissdaniels en Angelica Utterber zijn de namen achter dit ontwerpbureau. 
Ik hou van deze stijl, het is heel simpel met een zeer hoog gehalte aan schattigheid :)
Dit kleine beschermengeltje is zo leuk voor op een kinderkamer!
De print 'Little Angel' is te koop in hun webshop en ze bezorgen wereldwijd.



Deze vond ik ook TE schattig!





6 opmerkingen:

  1. Ha Hoera!!! Dank! Daar was ik ook naar op zoek. Al zo lang op mijn pinterest-bord en iedere keer als ik hem zag, wilde ik dat ik wist waar ik hem kan kopen. IK klik meteen even door.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig en ik wil je dan ook maar gelijk bedanken, want ook ik was er naar op zoek. Ik vind hem zo gaaf.
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje :) Ik zag dat ze nog veel meer mooie dingen maken!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, snap je liefde voor die prentjes helemaal. Dat engeltje vind ik mooi... misschien voor op m'n babykamertje? Inderdaad TE schatting.

    Fijne week alvast!
    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk!! Maaruhh... het beschermengeltje zie ik niet in de webshop... wellicht iedereen enthousiast geweest met bestellen?! Wat een onwijs mooie spulletjes hebben ze, beetje anders daar hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...