zondag 22 juni 2014

DIY met masking tape

Een kleine update van onze woonkamer. 
Lola's werkplekje heeft een nieuwe look gekregen met een DIY idee met een heleboel plusjes :)
Met 1 rolletje tape, die ik in allemaal stukjes van 4cm heb geknipt, en met behulp van een waterpas en meetlint heb ik een grote plus gemaakt op de wand.
Het is even goed meten, maar met een beetje geduld en goede tape gaat het perfect!





De mat zwarte tape is van MT en kocht ik, samen met de zwart-witte print bij Tutze, de bureaulamp is van Ikea, de opbergdoosjes van Hema en het zwarte huisje maakte mijn vriend voor me.
Zo zie je maar dat je met weinig middelen echt een superleuk resultaat kan krijgen!

Mocht je nou niet zo veel geduld hebben en wil je toch van die leuke cross muurstickers, je kan ze ook kant en klaar kopen bij En las Nubes

9 opmerkingen:

  1. Echt heel gaaf! Zag hem al voorbij komen op Instagram, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat echt super!!! wat een geweldig projectje Miran en ... ik bewonder je geduld ;-) fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kom je toch elke keer op die ideeën! Ik ken op heel internet (nog) geen ene inspiratiebron die me zo aanspreekt als jou!
    Zag ook heeeel leuk masking tape bij de action voor als je eens iets wilt proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie plaatjes weer...En dat kruis, zo recht!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...